piątek, 30 stycznia 2015

Opisy i komentarze.

Witajcie!
Często macie tak , że wstawiając nowe np. selfie na facebooka nie macie pomysły na opis? Ja tak mam czasem. Dziś właśnie chciałabym się podzielić z wami opisami. Są one brane z internetu. Myślę , że ten post będzie przydatny. I zamiast wyszukiwać w Google opisów. Wejdziecie na mojego bloga i poprostu wyszukacie post i przepiszecie. Nie możecie wziąść opcji ''kopiuj'' - '' wklej'' , ponieważ dla celów autorskim u mnie na blogu jest funkcja - Blokada prawego klawisza.
Chciałabym teraz wam kilka tych opisów podaj.





* Uśmiech to magia. Powstaje z niczego, a potrafi zdziałać cuda.

* Nie skarb jest przyjacielem, lecz przyjaciel skarbem.

* Czas płynie, świat się zmienia, płyną łzy, znikają marzenia.

* To, że czasami płaczę nie znaczy, że jestem słaba..
   To, że nie zawsze się uśmiecham nie znaczy, że nie jestem szczęśliwa..
   To, że często marzę nie znaczy, że nie patrzę realnie..
   To, że kocham za mocno nie znaczy, że można mnie ranić..

* Nie boję się nieznanego, tylko stracić to co znam.

* Czas nie leczy ran... on tylko przyzwyczaja nas do bólu.

* Starasz się być sobą ? przestań się starać, po prostu bądź.

* Wszystko jest możliwe!

* Wszystko jest ważne, ale najważniejsze jest życie, życie z kimś ważnym!

      I to te które są według mnie ładne. :) .
Ale mam dla was też fajne komentarze pod zdjęcia. Jeśli nie wiecie jaki komentarz dać. Jakiś inny , nie taki zwyczajny , to może wybierzcie coś stąd? :



* Co zdjęcie to lepsze… nie wiem jak ty to robisz.

* Widać, że bije od Ciebie piękno i radość, bardzo przyjemnie ogląda się twoje zdjęcia!

* 1.2.3 BUM! To zdjęcie jest bombowe.

* UWAGA! Wykryto piękne zdjęcie!

* O maj booosz .... !

* Bom, bom, bombastik – fantastik

*Tyś je najpikniejsza we wsi .

Raczej na tym zakończę ;) Pozdrawiam. I czekam na szczere komentarze co do postu . Pa!




4 komentarze:

  1. Hah swietne opisy , ale komentarze są najlepsze! Zwłaszcza ten ostatni :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba... komentarze- szukaj a znajdziesz :D ...

      Usuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.