sobota, 10 stycznia 2015

Nagłówki.

Hej. Troszkę mnie nie było. I nie obiecuje, ze to się poprawi.
Zauważyliście/łyście napewno, że co jakiś czas pojawia się nowy nagłówek. Robie inne, ponieważ chcę dopasować nagłówek i wygląd do okoliczności. Np. niedawno był bożonarodzeniowy nagłówek, bo były święta. Dziś nie będzie długi post. Będzie średni taki. :) Jeśli podoba się komuś jakie robię nagłówki piszcie do mnie. Zrobimy jakiś razem na twojego bloga. Zapraszam :)

Zrobiłam oddzielny nagłówek, dla mnie jest ładny. Myślę , że wam też się spodoba. Jeśli komuś tak napiszcie w kom, albo na fb do mnie i to będzie już wasz nagłówek :) . Kto pierwszy ten lepszy.

A o to on :
Jeden jest z białym tłem a drugi bez tła.






Chcesz ten nagłówek ? Albo inny ? Napisz do mnie :)
Pa!

6 komentarzy:

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.