środa, 28 stycznia 2015

Lodowisko - Ferie :)

Hej. Wczorajszy dzień spędziłam na lodowisku w Pomiechówku.
Poszłam z mamą i bratem o 12.15 na Stacje PKP na pociąg. Doszła do nas moja siostra ;) . Biegliśmy do pociągu . Ale to szczegół haha! . Jak przyjechaliśmy okazało się, że trafiliśmy na przerwę.
Udaliśmy się do cukierni. Miammm... Jadłam ciastko, ale jakie nie pamiętam hah. potem cipsy, tymbark.
Po drodze szukałam łazienki. I znalazłam ;) .
Przerwa skończona. Tyle zamieszania było w szatni... wszyscy rozmawiali, szukali butów, zakładali łyżwy...Masakra. Jak już trochę się uspokoiło weszliśmy na lód. Jeździłam i jeździłam . Przyjechała na lodowisko moja koleżanka. Śmiałyśmy się , jeździłyśmy razem , rozmawiałyśmy i tak spędziłam 2 godz. w Pomiechówku.
 Potem zaś pojechałam na kolację do mojej starszej siostry .  Śmiechu było dużo! Haha.... Same byście się śmiały..hahha... naprawdę :D .
Taka byłam zmęczona tego dnia, że usnęłam prawie na kanapie.
Po powrocie to chwila odpoczynku jeszcze ;) , toaleta wieczorna i poszłam spać.
Dzień pełen wrażeń.



 Mi tak lecą szybko (niestety) ferie 2015 . A wam jak mijają? I wogóle czy już macie?
( Bo w niektórych województwach ferie są później . ) W komentarzu piszcie , co u was słychać ....
 Pa!


6 komentarzy:

  1. Ja w tym roku nie byłam jeszcze na lodowisku. Kolano nie pozwala :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam ferii. Nigdy nie jeździłam na łyżwach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha... Kiedyś będzie ten pierwszy raz. :)

      Usuń
  3. Tez mam teraz ferie i bylam juz na łyżwach. I tak samo jak ty trafiłam na przerwę! haha:)
    Świetny post :)

    Nowy post, zapraszam(klik). Pomożesz i poklikasz? To dla mnie baardzo ważne c:
    Zapraszam na konkurs(klik)! :D

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.