czwartek, 29 stycznia 2015

Jak zrobić nagłówek?

Witajcie, dziś chciałam pokazać wam :



Jak zauważyliście u mnie często pojawia się nowy . Mam dużo weny do robienia ich. Więc robie ;) . Niektórym się podoba, a niektórym nie.
Dziś właśnie chciałam wam pokazać jak samemu możemy zrobić taki nagłówek. Taki do naszego bloga. Bez proszenia innych ;) . Kiedyś już taki powstał post, ale postanowiłam jeszcze raz go wykonać.To zaczynamy.

1.Wchodzimy w Google. i wpisujemy w wyszukiwarkę : Pic Monkey . O tak . I klikamy Szukaj.... :)




















2. Po odtworzeniu strony klikamy stronkę Collage.




3.Wybieramy zdjęcie które ma  być umieszone w nagłówku. (Ja zdjęcia brałam ze strony Weheartit.com  (KLIK) . )


4.W bocznym pasku , wybieramy 2 opcję . I wybieramy np.4 puste kwadraciki.


5. Po wybraniu, wracamy do opcji ze zdjęćmi. Zdjęcie przenosimy do kwadracika, w którym ma się znajdować. O tak:



6. To samo robimy z resztą zdjęć. Które wstawiamy za pomocą przyciska Open.


7.Po wstawionych zdjęciach , możemy je edytować najeżdżając na nie. (jasność, obrót...) . Ja w tym przypadku, zostawiłam je tak jak były ;)



8.Teraz korzystając z ostatniej opcji (bocznego pasku) , możemy zmienić np. kształt zdjęć.


9.Klikamy w opcję Save w górnym pasku. Aby zapisać nasz nagłówek.



10. Jeśli chcemy na nagłówku umieścić nazwę bloga to: Wchodzimy w stronę PicMonkey jeszcze raz. Tym razem klikamy opcję Edit a nie Collage.


 I wybieramy plik o nazwie Pic Monkey Collage.


11.Wybieramy z bocznego paska opcji , 4 opcję ( Tt ) - tekst. I wybieramy czcionkę którą będziemy pisali.  ! Uwaga na czcionki oznaczone koroną. Za te się płaci. ! Po wybraniu klik  na opcję Add Tekst i piszemy nazwę bloga (np.) . Ja napiszę moją nazwę bloga.
 I wyszło to tak :


Mi sie podoba ;)

12. Zapisujemy nasz nagłówek za pomocą przyciska Save.

 I ustawiamy na nagłówek naszego bloga. Np. w Bloggerze. I tak mamy nowy nagłówek na bloga.
Przy wstawianiu lepiej wziąść opcję : Zmiejsz aby dopasować.



Tak... I to by było na tyle ;) . Chcielibyście tutaj więcej takich postów Jak zrobić... np. strony u góry bloga?  . Napiszcie w kom. A teraz Pozdrawiam . Pa!

Post stworzony przy pomocy  :
Google, Pic Monkey, Paint, Google Chrome, Blogger i Weheartit (Klik). :)

8 komentarzy:

  1. fajna instrukcja ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny taki post ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. U mnie jest ta strona w języku angielskim, ale mi to nie przeszkadza.
      Wpadnę do ciebie. :)

      Usuń
  4. Świetny blog obserwuje :* zapraszam do mnie :D
    http://martaikaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.