czwartek, 1 stycznia 2015

7 najlepszych postów .

Hejoo!
I mamy nowy rok - 2015   U mnie na blogu, do tej pory zawitały 3,742 osoby. Dziękuje !
A zaobserwowało bloga 79 osób.
Jak dla mnie to dobry wynik.

Jak spędziliście sylwester? Ja wybrałam się do wujka. Było fajnie !
Najbardziej czekałam na północ. Opłacało się bo efekt był super !

Dziś mam dla was post-  7 najchętniej czytanych postów w tym roku.
Robiąc go, kierowałam się największą liczbą komentarzy .

1. Lista muzyczna na listopad :)  ( KLIK.) - 26 kom...

2.Programy muzyczne :) ( KLIK. ) - 18 kom...

3.Pioseneczka-Wywiadzik ! (KLIK. ) - 18 kom...

4.Piosenki ! ( KLIK. ) - 18 kom..

5.Co porabiam w wolnym czasie ? ( KLIK. ) - 14 kom...

6.Co mnie uszczęśliwia?  ( KLIK. ) - 14 kom..

7.Halloweenowe lampiony i palce - Div  ( KLIK... ) - 14 kom...




6 komentarzy:

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.