piątek, 30 stycznia 2015

Opisy i komentarze.

Witajcie!
Często macie tak , że wstawiając nowe np. selfie na facebooka nie macie pomysły na opis? Ja tak mam czasem. Dziś właśnie chciałabym się podzielić z wami opisami. Są one brane z internetu. Myślę , że ten post będzie przydatny. I zamiast wyszukiwać w Google opisów. Wejdziecie na mojego bloga i poprostu wyszukacie post i przepiszecie. Nie możecie wziąść opcji ''kopiuj'' - '' wklej'' , ponieważ dla celów autorskim u mnie na blogu jest funkcja - Blokada prawego klawisza.
Chciałabym teraz wam kilka tych opisów podaj.





* Uśmiech to magia. Powstaje z niczego, a potrafi zdziałać cuda.

* Nie skarb jest przyjacielem, lecz przyjaciel skarbem.

* Czas płynie, świat się zmienia, płyną łzy, znikają marzenia.

* To, że czasami płaczę nie znaczy, że jestem słaba..
   To, że nie zawsze się uśmiecham nie znaczy, że nie jestem szczęśliwa..
   To, że często marzę nie znaczy, że nie patrzę realnie..
   To, że kocham za mocno nie znaczy, że można mnie ranić..

* Nie boję się nieznanego, tylko stracić to co znam.

* Czas nie leczy ran... on tylko przyzwyczaja nas do bólu.

* Starasz się być sobą ? przestań się starać, po prostu bądź.

* Wszystko jest możliwe!

* Wszystko jest ważne, ale najważniejsze jest życie, życie z kimś ważnym!

      I to te które są według mnie ładne. :) .
Ale mam dla was też fajne komentarze pod zdjęcia. Jeśli nie wiecie jaki komentarz dać. Jakiś inny , nie taki zwyczajny , to może wybierzcie coś stąd? :



* Co zdjęcie to lepsze… nie wiem jak ty to robisz.

* Widać, że bije od Ciebie piękno i radość, bardzo przyjemnie ogląda się twoje zdjęcia!

* 1.2.3 BUM! To zdjęcie jest bombowe.

* UWAGA! Wykryto piękne zdjęcie!

* O maj booosz .... !

* Bom, bom, bombastik – fantastik

*Tyś je najpikniejsza we wsi .

Raczej na tym zakończę ;) Pozdrawiam. I czekam na szczere komentarze co do postu . Pa!




czwartek, 29 stycznia 2015

Jak zrobić nagłówek?

Witajcie, dziś chciałam pokazać wam :



Jak zauważyliście u mnie często pojawia się nowy . Mam dużo weny do robienia ich. Więc robie ;) . Niektórym się podoba, a niektórym nie.
Dziś właśnie chciałam wam pokazać jak samemu możemy zrobić taki nagłówek. Taki do naszego bloga. Bez proszenia innych ;) . Kiedyś już taki powstał post, ale postanowiłam jeszcze raz go wykonać.To zaczynamy.

1.Wchodzimy w Google. i wpisujemy w wyszukiwarkę : Pic Monkey . O tak . I klikamy Szukaj.... :)




















2. Po odtworzeniu strony klikamy stronkę Collage.




3.Wybieramy zdjęcie które ma  być umieszone w nagłówku. (Ja zdjęcia brałam ze strony Weheartit.com  (KLIK) . )


4.W bocznym pasku , wybieramy 2 opcję . I wybieramy np.4 puste kwadraciki.


5. Po wybraniu, wracamy do opcji ze zdjęćmi. Zdjęcie przenosimy do kwadracika, w którym ma się znajdować. O tak:



6. To samo robimy z resztą zdjęć. Które wstawiamy za pomocą przyciska Open.


7.Po wstawionych zdjęciach , możemy je edytować najeżdżając na nie. (jasność, obrót...) . Ja w tym przypadku, zostawiłam je tak jak były ;)



8.Teraz korzystając z ostatniej opcji (bocznego pasku) , możemy zmienić np. kształt zdjęć.


9.Klikamy w opcję Save w górnym pasku. Aby zapisać nasz nagłówek.



10. Jeśli chcemy na nagłówku umieścić nazwę bloga to: Wchodzimy w stronę PicMonkey jeszcze raz. Tym razem klikamy opcję Edit a nie Collage.


 I wybieramy plik o nazwie Pic Monkey Collage.


11.Wybieramy z bocznego paska opcji , 4 opcję ( Tt ) - tekst. I wybieramy czcionkę którą będziemy pisali.  ! Uwaga na czcionki oznaczone koroną. Za te się płaci. ! Po wybraniu klik  na opcję Add Tekst i piszemy nazwę bloga (np.) . Ja napiszę moją nazwę bloga.
 I wyszło to tak :


Mi sie podoba ;)

12. Zapisujemy nasz nagłówek za pomocą przyciska Save.

 I ustawiamy na nagłówek naszego bloga. Np. w Bloggerze. I tak mamy nowy nagłówek na bloga.
Przy wstawianiu lepiej wziąść opcję : Zmiejsz aby dopasować.



Tak... I to by było na tyle ;) . Chcielibyście tutaj więcej takich postów Jak zrobić... np. strony u góry bloga?  . Napiszcie w kom. A teraz Pozdrawiam . Pa!

Post stworzony przy pomocy  :
Google, Pic Monkey, Paint, Google Chrome, Blogger i Weheartit (Klik). :)

środa, 28 stycznia 2015

Lodowisko - Ferie :)

Hej. Wczorajszy dzień spędziłam na lodowisku w Pomiechówku.
Poszłam z mamą i bratem o 12.15 na Stacje PKP na pociąg. Doszła do nas moja siostra ;) . Biegliśmy do pociągu . Ale to szczegół haha! . Jak przyjechaliśmy okazało się, że trafiliśmy na przerwę.
Udaliśmy się do cukierni. Miammm... Jadłam ciastko, ale jakie nie pamiętam hah. potem cipsy, tymbark.
Po drodze szukałam łazienki. I znalazłam ;) .
Przerwa skończona. Tyle zamieszania było w szatni... wszyscy rozmawiali, szukali butów, zakładali łyżwy...Masakra. Jak już trochę się uspokoiło weszliśmy na lód. Jeździłam i jeździłam . Przyjechała na lodowisko moja koleżanka. Śmiałyśmy się , jeździłyśmy razem , rozmawiałyśmy i tak spędziłam 2 godz. w Pomiechówku.
 Potem zaś pojechałam na kolację do mojej starszej siostry .  Śmiechu było dużo! Haha.... Same byście się śmiały..hahha... naprawdę :D .
Taka byłam zmęczona tego dnia, że usnęłam prawie na kanapie.
Po powrocie to chwila odpoczynku jeszcze ;) , toaleta wieczorna i poszłam spać.
Dzień pełen wrażeń.



 Mi tak lecą szybko (niestety) ferie 2015 . A wam jak mijają? I wogóle czy już macie?
( Bo w niektórych województwach ferie są później . ) W komentarzu piszcie , co u was słychać ....
 Pa!


piątek, 23 stycznia 2015

Dni z Patrycją!

Hej. To był fajnie spędzony tydzień . Końcówka ferii zapowiada sie super.
4 dni spędzone z Patrycją, nie zapomiane . W poniedziałek przyszła do mnie  , było fajnie gadaliśmy , śmiałyśmy się. Pisałyśmy sb po rękach, brzmi dziwnie, ale nie jest takie złe.
We wtorek poszłyśmy do niej było fajnie :) grałyśmy w gry, nagrywałyśmy filmik. Nie udał się.
W środę przyszła do mnie ,  bo zapomiała ładowarki. Ale siedziałyśmy do wieczora.
A dziś już siedzę w domu i pisze dla was. Tak było bardzo fajnie. Cieszę się, że mam osobę, z którą można tak się 'bawić'



Byłyśmy też w lesie na zdjęciach. Efekty wam zaraz pokarzę.
A co do fotografowania. Lubię robić innym robić zdjęcia. Sprawia mi to przyjemność. Ale fotografem  nie chcę zostać.













Jak narazie to tyle. Mile widziane komentarze. Pa!

niedziela, 18 stycznia 2015

Troszkę muzyki !

Witam wszystkich.
Co u was słychać? Jak spędzacie ferie? Może jakieś macie plany? tak.. Jutro przychodzi do mnie Patrycja. na nockę, potem we wtorek ja do niej. Będzie trochę zdjęć.
Przejdę do tematu postu czyli Moja lista muzyczna. Są to piosenki które bardzo mi się spodobały.
Może jest to post przestarzały . Nie wiem. Ale ja chciałabym się z wami podzielić. Może znacie te piosenki , a może nie. Zobaczymy. To zaczynamy.


1.

2.


3.





4.


5.


6.



7.



8.




9.



10.Na koniec coś z Disco polo.



Na dziś to tyle. Już niedługo szykuje się nowy post .Ze zdjęciami (mam nadzieję ). Dziś mojej siostry urodziny. Trzeba kończyć. Dziękuje za wszystko. I chce przeprosić za krótkie posty :) Wybaczcie. Pa!

sobota, 10 stycznia 2015

Nagłówki.

Hej. Troszkę mnie nie było. I nie obiecuje, ze to się poprawi.
Zauważyliście/łyście napewno, że co jakiś czas pojawia się nowy nagłówek. Robie inne, ponieważ chcę dopasować nagłówek i wygląd do okoliczności. Np. niedawno był bożonarodzeniowy nagłówek, bo były święta. Dziś nie będzie długi post. Będzie średni taki. :) Jeśli podoba się komuś jakie robię nagłówki piszcie do mnie. Zrobimy jakiś razem na twojego bloga. Zapraszam :)

Zrobiłam oddzielny nagłówek, dla mnie jest ładny. Myślę , że wam też się spodoba. Jeśli komuś tak napiszcie w kom, albo na fb do mnie i to będzie już wasz nagłówek :) . Kto pierwszy ten lepszy.

A o to on :
Jeden jest z białym tłem a drugi bez tła.






Chcesz ten nagłówek ? Albo inny ? Napisz do mnie :)
Pa!

wtorek, 6 stycznia 2015

Cytaty o uśmiechu :)

Hejo! Kolejny post u mnie na temat cytatów. Uprzedzam, że będzie długa pewnie przerwa. Z racji, ,że trzeba do szkoły iść. A czasu będzie mniej . Sorki za to. Ale szkoła to szkoła. Jeszcze konkurs mam. Ja w ogóle nie wiem, co się dzieje. Ale przejdę do postu. << Cytaty o uśmiechu >> . Będzie więcej zdjęć z cytatami, myślę że się spodobają. Zapraszam!









I to tyle.Dzięki za to że jesteście. Powodzenia jutro w szkole .  Pa!

niedziela, 4 stycznia 2015

Post- Tag

    Hej kochani. Jak mija wam niedziela?  Napewno na twarzach niektórych z was jest mały smutek, ponieważ za ok.3 dni do szkoły. No niestety. Ale nie musimy się tak bardzo tym przejmować!. Jest trochę minusów, ale możemy znaleźć i trochę plusów. Min. - jest wczesne wstawanie, siedzenie w szkole prawie do 15, słuchanie nauczycieli, tylko 10  min. przerwy , a  +  zaś może być spotkanie z koleżankami,po długiej przerwie świątecznej, a choćby brak ciągłej nudy.
   U mnie dziś post- Tag, pierwszy w tym roku i napewno i nie ostatni . O czym będzie? O wszystkim :)  .  Zaczynamy!

1.Gdzie byłaś 3 godziny temu?
  -W kościele.

2.Czy kolekcjonujesz coś?
   -Nie

3.Jaki film ostatnio widziałaś?
   -W telewizji? ,,Starsza pani musi zniknąć''

4.Jaki masz dzwonek w tel?
   -Blue Cafe - Zapamiętaj

5.Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
   -Nie

6.Ile masz rodzeństwa?
   -3 - brat i 2 siostry.

7.Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
   -Tak , Miamm...

8.Co ostatnio jadłaś?
   -Barszcz czerwony

9.Kiedy ostatni raz płakałeś?
   -Nie pamiętam

10.Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
   -Kebab

11.Czy masz zwierzęta?
    -Mam  -  Kota i 2 psy.

12.Jaka jest u Ciebie pogoda?
    -Jakaś tam mieszanina jesieni z zimą.

13.Jaki masz dziś humor?
    -Nawet, nawet ok.

14.Co ostatnio napisałaś w ostatnim sms-ie?
     -Tajemnica



   Koniec ...
Zapewne zauważyliście jest znów nowy wygląd. Ten pozostanie na dłużej. Robię wyglądy, nagłówki lub to i to na bloga. Ktoś chciałby coś? Piszcie w kom .

sobota, 3 stycznia 2015

Przepis

Hej! Dzisiejszy post będzie raczej dość nietypowy. Będzie ten post polegał na przepisie. A mówiąc normalnie podam wam przepis na ciasteczka. Wczoraj robiłam ciasteczka z ciasta kruchego. Ciasto tego typu jest bardzo łatwe do zrobienia.Gdyby ktoś nie wiedział jak się robi, już piszę.

Potrzebujemy:
-4 jajka
-3 szklanka mąki
-1 szklanka cukru
-250 dag masła
-1 łyżeczka proszku do pieczenia
-1 cukier waniliowy

Zmieszać razem składniki  i zagnieść ciasto. Następnie wyciąć np.kieliszkiem kółeczka i ułożyć na blasze. Piec 180 C i ok.20 mim :D , można krócej , to zależy jeszcze :D  Można dodać np. polewę na wierzch czy lukier.

I będą wyglądały mniej więcej tak :

Jeśli skusicie się zrobić, z chęcią zobaczę efekt. Wysyłajcie zdjęcia takich czy innych zrobionych przez was ciasteczek  z łatwym przepisem.
A jak wam się podoba nowy wygląd? Opinie mile widziane w komentarzach!   Pozdrawiam!
                                        Kontakt - gosia_blog@spoko.pl .

piątek, 2 stycznia 2015

Nowy rok!

        Hej kochani! Mamy 2015 rok, ktoś sobie może pomyśleć :  I co z tego? , Rok jak rok .
Ale nie myślmy tak. Nowy rok jest po to też , aby zacząć coś od nowa. Postarać się aby ten rok był lepszy od 2014. Ja staram się tak myśleć, no czasem mi nie wychodzi.
         Każdy ma jakieś postanowienia. Przynajmniej powinien mieć. Ja mam. A jakie? To wolę nie zdradzać wam, bo mogą się nie ''spełnić'' te moje postanowieni.
        Dziś mam jeszcze dla was Div, aby nie przedłużać przejdę do niego. Będą to odświeżacz powietrza. Ten odświeżacz powietrza jest naprawdę łatwy do wykonania. Zaczynamy.


Co będzie potrzebne: 

Żelatyna, olejki eteryczne, woda, lód, słoik z pokrywką, wzorzysty kolorowy papier, pinezka, barwnik spożywczy.



1.Wlej do małego garnuszka ¾ szklanki wody, postaw ją na ogniu i doprowadź do wrzenia. Kiedy to nastąpi zdejmij ją z kuchenki i dodaj jedno opakowanie żelatyny. Mieszaj dopóki żelatyna całkowicie się nie rozpuści. Potem dodaj 1 łyżeczkę olejków eterycznych i ¼ szklanki lodu. Mieszaj, aż lód się rozpuści.



2.Jeśli chcesz, możesz oczywiście dodać do mieszaniny kilka kropel barwnika spożywczego. Dzięki temu odświeżacz zyska ładny kolor, dobrany do wystroju wnętrza, w którym będzie się znajdował. Możesz wlać mieszaninę bezpośrednio do słoika, albo najpierw umieścić go w foremkach (jeśli chcesz uzyskać odświeżacz w kilku różnych kolorach). Następnie odstaw go na kilka godzin, by stężał.





3.W międzyczasie sięgnij po górę wieczka od słoika i odrysuj je na wzorzystym papierze. Wytnij kółko.





4.Za pomocą pinezki zrób kilka nakłuć w papierowym kółku.




5.Gotowy odświeżacz umieść w słoiku. Zastąp górę wieczka papierowym kółkiem i zakręć słoik. I już możesz cieszyć się jego świeżym zapachem.




I to oto nasz mały odświeżacz na Nowy Rok.! I to tyle . Pozdrawiam ! Pa!

czwartek, 1 stycznia 2015

7 najlepszych postów .

Hejoo!
I mamy nowy rok - 2015   U mnie na blogu, do tej pory zawitały 3,742 osoby. Dziękuje !
A zaobserwowało bloga 79 osób.
Jak dla mnie to dobry wynik.

Jak spędziliście sylwester? Ja wybrałam się do wujka. Było fajnie !
Najbardziej czekałam na północ. Opłacało się bo efekt był super !

Dziś mam dla was post-  7 najchętniej czytanych postów w tym roku.
Robiąc go, kierowałam się największą liczbą komentarzy .

1. Lista muzyczna na listopad :)  ( KLIK.) - 26 kom...

2.Programy muzyczne :) ( KLIK. ) - 18 kom...

3.Pioseneczka-Wywiadzik ! (KLIK. ) - 18 kom...

4.Piosenki ! ( KLIK. ) - 18 kom..

5.Co porabiam w wolnym czasie ? ( KLIK. ) - 14 kom...

6.Co mnie uszczęśliwia?  ( KLIK. ) - 14 kom..

7.Halloweenowe lampiony i palce - Div  ( KLIK... ) - 14 kom...