sobota, 19 grudnia 2015

Wierszyki + "List w butelce "

Hej kochani ! Jak tam wam upływa czas? U mnie dobrze, czasem mam złe chwilę, ale jest okej! Śniegu za oknem jak nie było tak nie ma.


Zakupiliscie już prezenty dla bliskich? Ja lubię robić coś sama. Jednak w tym roku postanowiłam że jakieś drobiazgi kupię. Dużo budżetu nie było haha myślę, że jednak se spodobają te upominki.
Miałam możliwość wybrania sobie prezentu. Co wybrałam? Wybrałam sobie książkę do czytania pt. "List w butelce" (chyba dobrze pamiętam tytuł) przeczytałam na tylnej okładce o czym ona jest. W skrócie to tak:
Pewna dziewczyna odnajduje butelkę, w środku niej był list. Po przeczytaniu jego ma zamiar wyruszyć na poszukiwanie mężczyzny, który ten list napisał. A był to list miłosny. Czy udaje jej się odnaleźć mężczyznę?
Tego nie wiem, ale z chęcią będę czytać tę książkę w wolnej chwili. Szukałam informacji o tej książce i jest fil na jej podstawie. Jednak za nim go obejrzę chce przeczytać książkę. Aby potem porównać. Napewno pojawi się recenzja tej książki. Czekajcie! **


 A wy wiecie jaki głównie prezent dostaniecie? Wiecie już może?
Macie ubraną już choinkę? Ja jeszcze nie,  zapewne zabiorę się do tego po Wigili klasowej.
 Mieliśmy w klasie losowanie, komu kupujemy prezent. Wylosowalam Alę, której już kupiłam prezent, ale mam za małą torebkę i muszę zakupić inną haha.
Dziś mam dla was jeszcze kilka wierszyków, które możecie umieścić w pocztówkach, albo karcie świątecznej. Mam nadzieję, że wam się spodobają.
Zachęcam do zaobserwowania bloga u skomentowania postu. Pa!

Małą gwiazdkę przed świętami
Przyjmij proszę z życzeniami
Może spełni się marzenie
Białe Boże Narodzenie
Lub, gdy przyjdzie Ci ochota
Niech to będzie gwiazdka złota
Bo, gdy spada taka z nieba
Wtedy zawsze marzyć trzeba

Wigilia to nie jest czas,
gdy jest prezentów moc
Wigilia to nie jest czas,
gdy potraw sto na stole
Wigilia to przepiękny czas,
Bożonarodzeniowy czas,
Gdy siedzimy wszyscy w kole,
i MAMY bliskich przy stole.
 


 Białe myśli lekkie jak puch
niech anioł przywieje z nieba,
otworzy skrzydłem nadziei
i niech kolędę zaśpiewa.
Bo dzisiaj jest piękny dzień,
wszystko się rodzi na nowo,
więc w blasku tajemnych świąt
żyj zdrowo i kolorowo.

Z dźwiękiem dzwonów melodyjnych,
 wraz z opłatkiem wigilijnym, 
w dzień Bożego Narodzenia, 
ślę serdeczne te życzenia - zdrowia, szczęścia, 
powodzenia w Nowym Roku 
marzeń spełnienia.



wtorek, 8 grudnia 2015

Wprowadzenie do klimatu Świąt !

Hej! Witam cieplutko, jak tam wam mijają dni? Mi jakoś lecą.
Z racji , że niedawno były Mikołajki to życzę wam wszystkiego co dobre ! Nie pisałam  w weekend posta więc dopiero dziś te życzenia , spóźnione , ale są.


Szczerze to nie mogę się doczekać świąt Bożego Narodzenia. Ta atmosfera w domu itd.
Z czym wam się kojarzą te święta? Mi tak jak mówiłam ze świąteczną atmosferą w domu,choinką pod oknem , lampkami, gwiazdami,  czy też Świętym Mikołajem Aaaa ze śniegiem , ale w tym roku pewnie też nie będzie w moim rejonie , na ten okres ( mam nadzieje, że jednak spadnie ). Głównie to powinien ten okres kojarzyć nam się z narodzinami Jezusa Chrystusa.
Dopiero na drugim miejscu te wszystkie prezenty czy postać Św. Mikołaja.
Tak naprawdę to dla wielu osób św. Mikołaj kojarzy się z czerwonym płaszczem, czapką z pomponem czy z workiem na prezenty.
Ja sama dowiedziałam się kilka dni temu dopiero od Księdza to taka postać naprawdę żyła w III .Był to biskup -Mikołaj . Wręczał prezenty i rzeczywiście został świętym.
Tylko wyobraźnia ludzi ubrała go w ten płaszcz, czapkę dodała mu renifery  i tak już zostało.

Szukając odpowiednich ilustracji wpadłam na stronę  Klik i tam możecie więcej przeczytać o Św. Mikołaju , który był biskupem . Zachęcam , krótko ,ale na temat .
Fajna jest oczywiście ta ''historia'' z tym , że np. Mikołaj wchodzi przez komin , zjada ciasteczka i zostawia prezent. Powinniśmy jednak ,gdzieś tam zdawać sobie sprawę , że to jest tylko wytwór wyobraźni . Jak najbardziej lubię filmy / bajki gdzie ta postać występuje , albo postać elfa czy reniferów .Chociażby takie filmy:
Brat Świętego Mikołaja    _     Elf - film

A wy co myślicie na temat Św. Mikołaja ? Która postać wam bardziej podpasowała ? Polecicie jakiś świąteczny fim ?
Co do świąt to chciałabym zrobić jakiś konkurs, ale to jest pod znakiem zapytania. Jeśli chodzi o tę serię to myślę, że zakończę ją. Dlaczego? Chciałabym zrobić taki zwykły post. Co nie oznacza, że takich przemyśleniowych postów nie będzie.  . Pa!


piątek, 27 listopada 2015

Optymista / realista czy może pesymista ?

Cześć !
Witam cieplutko . Zapraszam na kolejny wpis z nowej serii . Optymista, realista czy może pesymista ? No właśnie jak myślicie kim wy jesteście? Dziwne pytanie , ponieważ każdy z nas jest po trochu pesymistą , realistą i optymistą . Jednak , które te określenie przeważa nad resztą .
Ja jestem chyba optymistką . Są jednak dni  , w których mój humor się pogarsza ( z różnych powodów).


Zazwyczaj jestem optymistką , czyli podchodzę do każdej rzeczy z nadzieją , że będzie okej . Coś co ''zepsuło się'' minie , naprawi się samo czy z moją ''pomocą''. Jeśli coś mi się nie uda to biorę się w 'garść' . Każdy dzień próbuję przeżyć z uśmiechem , podchodzić do wszystkiego z pozytywnym nastawieniem . Dlatego też jestem pozytywną osobą .

Niestety są dni , w których nagle to wszystko robi wielkie bum! i nie mam ochoty na nic . Uśmiech znika z twarzy , jestem przymulona czy poprostu smutna. I ten stan nazwę inną stroną pesymistki . Dlaczego ? Taki stan naszej psychiki nie świadczy , że od razu jesteśmy negatywnie nastawieni do życia  i widzimy same ujemny wyjścia. Poprostu coś z optymistki zanika , nie na zawsze oczywiście.
Realistą chyba jesteśmy od zawsze i ten realista w nas jest. Bywa okres kiedy próbujemy żyć samą prawdą . Przestajemy sobie wmawiać coś co nigdy się nie zdarzy . A nawet przestajemy wierzyć w samego siebie bo stwierdzamy , że i tak nam się to nie uda. Kiedy już tak myślimy , że nam się nie uda coś nad czym pracowaliśmy to powinniśmy sobie zrobić ''reset'' takiego myślenia. Nie możemy sobie wmawiać takiego czegoś . Chyba , że źle to wpłynie na nas.



Realista to osoba , która nie buja w obłokach tylko twardo stąpa po ziemi, Jasne. Tak też powinniśmy postępować , ale jednak te optymistyczne myślenie nie jest złe . Czasem nawet lepiej na tym wychodzimy.

Wy jak myślicie ? Jesteście raczej pesymistami , optymistami , a może realistami ? Pa!

niedziela, 22 listopada 2015

Rodzaje miłości?

Witam cieplutko, bo na dworze wyczuwalna juz jesień!
Miłość? Jaka może być dla was? Na pewno jest taka jak udana i nie udana. 
Choć pierwsza miłość każdego to miłość do mamy, odrazu po urodzeniu poznajemy co to jest bezpieczeństwo. Głównie na rękach rodziców. Obdarzamy zaufaniem / miłością rodzinę, a nawet pierwszych przyjaciół. 
Miłosc może być również do religi jaką wyznajemy. Modlimy się do Niego, pokazujemy, że obdarzamy go szacunkiem.


Aż w końcu nadchodzi miłość do drugiej osoby. Na początku jest coś rodzaju: podoba mi się, potem : zależy mi. Co przerodzi się najprawdopodobniej w tzw miłość. 
Najczęściej smutek spowodowany przez to uczucie, występuje u nastolatków, którzy przeżywają swoje pierwsze zauroczenia czy miłości. 
Tak naprawdę jest to nam potrzebne. Obecność drugiej osoby (mamy, przyjaciela, kolegi) jest ważna.

Można by jeszcze kilka rodzai miłości tu napisać. Ja jednak wymieniłem kilka.
Sporo jest w internecie o cytatach o miłości, czasem czytamy je. Niektórzy kierują się nimi. Niestety czasem wychodzi to nam na złe. Mamy pogorszony humor. Chyba, że czytany optymistyczne cytaty. 


Jaka miłość jest ważniejsza według was? Przeglądanie czasem takie cytaty? Pa! Miłego dnia! 

środa, 11 listopada 2015

Magiczne myśli?

Cześć kochani!
Zanim przejdę do postu to wyjaśnię czemu świąteczny desing skoro mamy jesień. Wiec tak wkońcu zaczynam serię, która miała zacząć się w okresie grudnia. Jednak stwierdziłam, że zacznę juz w listopadzie, ponieważ w grudniu będą i tak ze dwa conajmniej posty świąteczne. No, a że grudzień to głównie kojarzy się ze śniegiem czy Mikołajem to taki nagłówek. Oczywiście święta powinny nam się kojarzyć z P. Jezusem (o tym będzie w innych postach) Myślę, że wygląd wam nie przeszkadza.

Dziwne magiczne myśli. Hah czy wy również macie czasem  myśli typu :
Co ja bym zrobiła, gdybym miała taką różdżkę...?
Hmm... Chciałabym przenieść się w czasie...


Tak naprawdę chciałabym zastanowić się nad tym jaki cel mają te mysli. Na te chwile to trudno mi odpowiedzieć na to, hyhy. Nie znam was wiec nie wiem czy wy macie podobne myśli. Ja takie mam jak na przykład oglądam '' Harrego Pottera ''.
Zdarza się, że dopuszczam myśli, a może magia istnieje. Ale jak to by wyglądało? Napewno wiele rzeczy byłyby łatwiejsze. Fajnie jest myśleć co bym zrobiła z tymi mocami haha.
Macie takie myśli magiczne i w ogóle? Chciałabym abyście się podzielili ze mną. Ogólnie co o tym myślicie.

Jeśli post wam się spodobał pierwszy z tej serii post zostawcie komentarz, a nawet obserwacje (jeśli jesteś nowym czytelnikiem )
Tutaj możecie przeczytać pierwsze posty tego typu *Klik × Klik × Pa!

piątek, 6 listopada 2015

A może?

_______Hej. Zapewne zauważyliście, że ostatnio jakoś nowe posty nie pojawiają się. Nie będę się rozpisywać nad tym czemu wpisy nie są regularnie publikowane. Czym to spowodowane to dokładnie nie wiem. Napewno brak czasu w tygodniu, czy też  w weekend spowodowane spotkaniem z przyjaciółką,święta spędzone  w małym gronie rodzinnym. A może poprostu brak weny czy pomysłu na wpis? Napewno coś jest przyczyną nie obecności.
_______Blogowanie mi się nie znudziło, ale ja nie wiem o czym mam pisać. Chciałabym coś nowego. Może jakieś kolejne zmiany blogowe. Myślę nad zmianą generalną hah. Czy to wyjdzie mam nadzieje wkońcu zmiany są potrzebne. 

_______W pomysle mam zrobić taką jakby serię przemyśleń. Czyli przez jakiś czas dodawane będą same wpisy z moim zdaniem na jakiś temat. Takie coś jak wcześniejsze wpisy o obgadywaniu czy byciu sobą. Bardzo mi się takie posty podobają. Oczywiście gdyby to się udało posty byłyby co określony czas.
________Co wy myślicie na zrobienie z tego bloga takiej serii "Wpisy-moje zdanie o... " ? 
Liczę tu na was. Czekam na wasze zdanie.
Ps. Nie zdziwcie cię nowym wyglądem .Więcej o tym w następnej wpisie .
Pa!

wtorek, 27 października 2015

Siemka !


Żółty ___ Pomarańczowy ___ Zielony ___ Czerwony ___ Czarny ___ Brązowy ___ Zielony ___
Czyli główne kolory jesienne. Klimat jesienny jest bardzo widoczny i odczwalny przeze mnie .
Już nie jest upalnie jest poprostu chłodniejszy klimat i zimno na dworzu. Co jest fajne o tej porze roku ? Napewno widok za oknem udoskonalony ślicznymi barwami liśćmi. Wieczorne odpoczywanie pod kocem z herbatą z cytryną.

W szkole jak to w szkole . Ostatnie tygodnie kręciły się na sprawdzianach , kartkówkach i poprawach. Niezrozumiała jest dla mnie fizyka i chemia . Nie mogę zrozumieć niektórych zadań .
Mam nadzieje, że to tylko początku , że będzie lepiej . Jeśli chodzi o stosunki koleżeńskie to jest super, nie ma na co narzekać .
Poniedziałkowo jesienny dzień :



























No to życzę rodzinnie spędzonego 1 listopada. Napewno pojawi się długi wpis . Pa!

poniedziałek, 19 października 2015

Inspiracje #3 - jesień

Hej , jak tam u was? Pogoda nie zbyt dopisuje , deszcz mróz wieczorem . Szczerze, to fajnie by było gdyby zaczął padać śnieg i był by już ten klimat Bożo- Narodzeniowy . Ta choinka ,potrawy , prezenty , śnieg , pasterka , narodziny Pana Jezusa, no ale o tym później . Ja sie nie mogę doczekać .
Korzystając z wolnej chwili przygotowałam taką sklejkę zdjęć. Coś typu inspiracje na jesień.

Chciałam iść  i sama porobić różne zdjęcia , ale nie mam z kim i kiedy . Ciągle coś mam do roboty . Jak już wpadnie wolna chwila to albo ciemno jest albo brak weny. Na pewno będą moje zdjęcia tu ! Postaram się na następny wpis przygotować te zdjęcia mojego wykonania .

 Tutaj podoba mi się wykorzystanie kasztanów to zrobienia świeczek i wypełnienie miejsca między świeczką a pojemnikiem zwykłymi orzechami.

Tutaj mamy świeczki w słoikach co ciekawe , aby było ładniej to na brzegach mamy wklejone pewnie liście . Świadczy to o panującej za oknem jesieni.
Zwykłe świeczki ułożone w kształcie serca. Także może być elementem dekoracji.

Podoba mi się wykorzystanie szyszek do tzw wizytówek , mogą one określać gdzie dana osoba ma usiąść.
Sposób jakim pomalowane są szyszki jest bardzo fajny . Mogą być elementem dekoracji.
Taki nastrój 1 listopada, świeczki , grody , kwiaty . Wieczorem na cmentarzu jest ślicznie . Palą się lampki jest tak cudnie .

Takie kółko wieszane głownie na drzwiach . Tutaj mamy z dyniami motyw Hallowenowy .


I na koniec trochę ubrań . Te sweterki są cudne i kominy o.o
To by było na tyle , dzięki i zapraszam już dziś na kolejny post zapewne o 1 listopada . Miłego!

niedziela, 11 października 2015

Tag !

Hejka !
Dziś mam dla was taki Tag . Ostatnio w poście pisałam , że banalne coś ten tamtem . No, ale dobra zrobię Tag i uzupełnię lukę z wpisami .Odwiedzę wasze blogi i spróbuje zadbać o większą ilość obserwatorów . Niestety to zaniedbałam , ale jak widzicie jest nowy wygląd tak na poprawę . Desing nowy pojawił się przed tym wpisem , w tygodniu jakoś . No myślę , że jest ok . Mi się podoba . Przechodzimy to tagu ! Są to pytania bardziej na portal ask.fm.


Co jest ważniejsze , uroda czy intelekt ?
Raczej obie te opcje są ważne , ale charakter czy ten intelekt przeważa to jak wyglądamy .

Co chciałabyś w sobie zmienić ?
Charakter troszkę i wygląd a dokładniej moje nogi , hah

Jaką magiczną moc chciałabyś posiadać ?
Przemieszczanie się w czasie .

Jakie jest Twoje największe marzenie ?
Mieć dobrze płatną prace i być szczęśliwą .

Odważyłabyś się skoczyć na bungee ?
Gdybym miała taką okazję może i bym to zrobiła , 
ale moja odwaga nie zawsze popłaca .

Co robisz jak masz doła ?
Słucham muzyki .

Co było ostatnią kupioną przez Ciebie rzeczą ?
Brązowy polar .

Ulubiony sklep ?
Polubiłam jeździć do Factory Annopol . Haha , co z tego , że byłam tam raz .

Lubisz Harry' ego Potter' a ?
Tak , książki nie czytałam , ale w filmie się zakochałam .

Co myślisz o imigrantach ?
To temat do dyskusji , ja nie chce się w nią wdawać . Jestem przeciw tym , który nie będą szanować tego , że zostali przez nas przyjęci . 

Śmieszą cię kawały o blondynkach ?
Sama jestem blondynką. Niektóre rzeczywiście są śmieszne , 
lubie słuchać kawałów sama zazwyczaj je ''spalam''.

Stresujesz się na scenie?
Uczęszczam na warsztaty i nie myślałam ,że tak scena mnie stresuje . Jak wchodzę na nią i mam coś powiedzieć to się śmieję . Nie wiem czy to tak mam czy to było  poprostu na pokaz. No , ale tak stresuję się. 

Chcesz zrobić sobie tatuaż , czy może kolczyk ?
Tatuaż jak się odważę na ręku w okolicach nadgarstka (ptaki), jak nie to kolczyk w nosie.

Czy zgodziłaby się twoja mama na tatuaż?
Raczej nie , ale kolczyk może. No się zgodzi jak ładnie poproszę hah

Ile miałaś lat kiedy się pierwszy raz zakochałaś ?
Były to zauroczenia . W zerówce po raz pierwszy chyba .

Frugo Vs Tymbark?
Tymbark zdecydowanie. 


Wydaje mi się , że bym na tym zakończyła. W piątek miałam wycieczkę do Legionowa . Było fajnie . Warsztaty  typowo o telewizji . W sobotę poszłam z koleżanką na warszaty były fajne, tylko tak jak pisałam nie umiem za bardzo improwizować (chyba wstydzę sie nie wiem ) No , ale jest fajna atmosfera i mamy przerwy i jest ogólnie fajnie . To pa !

poniedziałek, 28 września 2015

Bycie sobą!



Witam !

    Długo zbierałam się , żeby coś napisać . Nie chciałam robić pisać jakiś banalnych postów . Kolejnej listy czy zdjęć , które i tak nie są profesjonalne i jest ich mało.
Nie chcę aby to też było takie : 
O jest sobota czas na wpis ! Co ja mam napisać  , no dobra coś tam napisze …
    Stwierdziłam , że jak będę mieć pomysł na posta i tą wenę to po prostu siąde przed komputerem czy kartką i napisze . Pomyślałam więc dziś , że napisze o moim zdaniu na jakiś temat . Ostatnia notka o tzw. Obgadywaniu się wam spodobała  . Dziś poruszę temat : Czy zawsze warto być sobą ? Wiadomo mam tylko 14 lat więc te moje zdanie nie jest tak bardzo rozbudowane czy będzie jakoś profesjonalnie zbudowane. Napisze tak jak umiem i jak najlepiej. 



   Często próbujemy naśladować innych . Zazwyczaj pod pretekstem ona jest idealna chce być taka! Nie , nikt nie jest idealny , każdy ma wady . Nie zawsze widoczne , bywają ukryte.
Zanim stwierdzimy , że chcemy być idealni jak ona /on , pomyślny czemu ona/on jest taka/i idealna/y. Ponieważ ma fajniejsze ciuchy? Jest szczuplejsza ? Ma fajny charakter? No i co ?  Zawsze możemy nad sobą popracować . Wagę swoją można pomniejszyć , ćwiczenia, bieganie , zdrowe odżywianie. Ale po co ? Jeśli czujemy się w sobie , w swojej skórze okej to po co mamy zmieniać się dla innych ? Uważam , że zmiana swojej osobowości musi wyjść od nas samych . Nie może być tak , że ktoś ci powie : Zmień się bo mnie irytujesz / wkurzasz . To my powinniśmy czuć potrzebę zmiany na lepsze , a czasem niestety i ludzie zmieniają się na  gorsze. I to zazwyczaj , żeby przypodobać się innym . 



   No , ale skupmy się na byciu sobą. Zeszłam tu bardziej w tematykę akceptowania siebie. Chyba i dobrze . Powinniśmy akceptować siebie takimi jakimi jesteśmy . 


Czy zawsze warto być sobą ? To pytanie wcale nie jest łatwe. Odpowiedzi pewnie będą podzielone. Jedni odpowiedzą tak , a drudzy nie. Moim zdaniem czasem warto ugryźć się w język (jeśli jesteśmy szczerzy) i pomyśleć czy serio to potrzebne co chcę powiedzieć.
Warto być jednak sobą . Jeśli ktoś cię nie akceptuje jaki jesteś to jego sprawa. Mnie czasem osoby denerwują swoim zachowaniem , ale ja próbuje w ogóle nie zwracać na to uwagi. Po co mam interesować się nim .  
Lubie być sobą .  Bywały dni jednak , że próbowałam kogoś naśladować , ale po co ? Tak , żeby przypodobać się innym .

Ten wpis zakończę . Mam nadzieję , że mnie poprzecie , albo wyrazicie swoje zdanie uzasadniając je . 


[Jeśli takie wpis Ci się  spodobał , a jesteś nową osobą tutaj to zostaw obserwację i komentarz , wpadnę do ciebie . ] Pa!

sobota, 19 września 2015

Cześć i czołem .

Cześć!
  Tak troszkę mnie tu nie było , przepraszam . Wiecie jak to jest szkoła , lekcje , sprawdziany . Nieraz trzeba się śpieszyć z odrabianiem lekcji .
  Tak zaczynając , to nic się nie zmieniło , od ostatniego postu . Tak szczerze to rozmyślałam nad zmianą swojego charakteru . Jestem wesołą osobą , czasem mi odbija , ale chyba pozytywnie . Jednak chciałam być bardziej spokojna , miła dla innych . No , ale mi jakoś nie wychodzi . Szybko się denerwuje , ale tylko bliscy to wiedzą . No , ale nie jest źle chyba aż tak .
W piątek spotkałam się z przyjaciółką , miałyśmy czas do 16 . Postanowiłyśmy się przejechać i porobić kilka zdjęć , podziele się kilkoma zdjęćmi .