sobota, 20 grudnia 2014

Tag Świąteczny+ Życzonka .

Hej wszystkim!
Ja nie dowierzam, że mój blog ma 3,070 wejść ! Wow... Jak będzie 6 tys. wejść i ok.80 obs .. Zrobię filmik . Będzie to zapewne 1 filmik i mam nadzieje, że też i nie ostatni. Dzisiaj Post-Tag + Życzenia .

Tzn. będzie Tag i kilka wierszyków/życzeń Bożonarodzeniowych . Życzeń będzie kilka, będą to moje ulubione.

Przejdę najpierw do Tagu Świątecznego :) 

1.Ulubiony/e świąteczny/e film/y ?
  -
                      


2.Ulubiona potrawa Wigilijna?
   -Ryba :*

3.Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
   -Teraz będę się uczyć na konkurs i czytać książkę ,,Margo niebezpieczna wyspa''

4.Masz już choinkę?
  -Mam, ale nie ubraną.

5.Czy pomagasz mamie w przygotowaniach do świąt? 
   -Jasne!

6.Co lubisz najbardziej robić/w czym pomagać?
  - Sprzątać!

7.Otwierasz prezenty w Wigilię czy w świąteczny poranek?
   -W Wigilię... Po zjedzeniu kolacji.

8.O czym powinniśmy szczególnie pamiętać 24,25 i 26 grudnia?
  -O tym, że to są ''urodziny P.Jezusa!


Teraz zapraszam na kilka życzonek! 

To jest dla mnie naj..! :

Gdy pierwszą gwiazdkę
ujrzysz na niebie
Wspomnij tych 
co kochają Ciebie!
Gdy pierwsza zgaśnie,
a druga zabłyśnie
Niech Cię Aniołek
Ode mnie uściśnie!
_______________________

Żeby karp był doskonały i pierogi smakowały. 
Dużo szczęścia i radości, w tym dniu samych pomyślności.
 Prezentów i humoru dobrego, wszystkiego najlepszego.
____________________________________________________

Mikołaja w kominie, prezentów po szyję. 
Dwa metry choinki, cukierków trzy skrzynki. 
Przed domem bałwana i sylwestra do rana.
__________________________________________

Skacze Aniołek, skacze po chmurkach, niesie życzenia w Anielskich piórkach.
Niesie w plecaku babki i świeczki, a w walizkach złote dzwoneczki.
___________________________________________________________






Już za niedługo nowy wygląd! :)

I ogólnie już dziś życzę wam :   WESOŁYCH ŚWIĄT!!! 

8 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt :) i Udanego Sylwka :)
    Pomysłowy tag , Idą święta jest fajnie kocham święta ale w tym roku u mnie śniegu nie ma ;(
    Ps. widziałam że interesujesz się siatkówka ja też Bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje .... u mnie takze nie ma...
      Interesuje się

      Usuń
  2. Wesołych Świąt! :*
    Świetny post ;3

    Nowy post, zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/christmas-tag-d.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny tag :)
    Wesołych świąt !
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.