sobota, 27 grudnia 2014

Śnieg!!

Hej, jak to się mówi ... ''święta, święta i po świętach'' . Hah, ale taka prawda. Pocieszyć nas może śnieg. Przed wczoraj wieczorem spadł u mnie śnieg. Bardzo się cieszę jak narazie.  Dlaczego narazie? Ponieważ jak zacznie się szkoła to bd zimno. Ja jeżdżę autobusem, do przystanku trzeba dojść. A w takim układzie będzie zimnooo! :/
Ale żyjmy dniem dzisiejszym. Cieszmy się z tego, co mamy w danym momencie. Mamy snieg. Ja juz wczoraj ze ''znajomymi'' zdąrzyłam wyjść na dwór i zrobiliśmy bitwe na śnieżki..hohoho, było fajnie. Ja dziś chciałam wam pokazać kilka moich zdjęć zrobionych dziś. Nie wyszło. Nie obraźcie się dam was śnieżnych zdjęć z neta + piosenki na koniec roku :D
Zapraszam, najpierw kilka zdjęć śnieżnych :





A teraz piosenki niektóre z całego roku, te naj...., jak mówiłam'' :


















I to na tyle by było... Przepraszam bo znów mnie pewnie nie będzie.Bo muszę się uczyć na konkurs. I wogóle, teraz lekcje odrobić itd. Pa! pozdrawiam...

10 komentarzy:

  1. U mnie tez spadl snieg, ale tylko troszke :)

    Zapraszam c:
    Prosze o klikanie w linki :D
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/outfit-sweterek-z-sheinside.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wczoraj spadł śnieg :)
    A moja ulubiona piosenka z Twojego zestawienia to "Zbyt wiele" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Otrzymałeś ode mnie nominację do Liebster Blog Award!
    Tutaj masz wszystkie informacje:
    http://littleedream.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia,uwielbiam piosenkę Kaena :)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    obserwujemy?
    http://bulcia.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.