sobota, 13 grudnia 2014

Music :*

    Hej wszystkim. Mamy sobotę i tylko tydzień i 5 dni do świat! Już niedługo w naszych domach pojawi się choinka, zapachy potraw świątecznych itp.
Cieszycie się? Bo ja tak :)

   
     Ale dzisiejszy post zatytułowałam << Music >> . Ponieważ jest to post o tematyce muzycznej.
Muzyki towarzyszyła mi od kiedy pamiętam. Zawsze kochałam i kocham jej słuchać. Najbardziej przypadł mi do gusty Pop.
Lubiłam bardzo i lubię do teraz śpiewać. Jednak nie wiem czy dość dobrze śpiewam, aby się w tym kierunku kształcić :/ . Chodziłam do chóru przez dłuższy czas. Teraz zbytnio nie mogę, ponieważ dojeżdżam do domu autobusem, który jest o 15.25. A chór od 15.25 do 16.10 :( . Muzyka jest i mam nadzieje, ze bd dla mnie bardzo ważna w życiu. Przy niej odprężam się, a kiedy jestem smutna robię się bardziej smutna :) No cóż ma ona swoje zalety i wady <3

Każdy zapewne, lubiący muzyke, ma swojego/ją  ulubiony zespół / piosenkarza / piosenkarkę. I ich najfajniejszą piosenkę.
Ja także ich mam :) I chciałabym się z wami podzielić.

Zespoły :

LemOn- Scarlett.





Enej - Zbudujemy dom.



Piosenkarki:

Ewa Farna- Tajna Misja.



Sylwia Grzeszczak- Księżniczka.


Ewelina Lisowska- Obcy ląd.


Piosenkarz:

Grzegorz Hyży - Pusty dom.


A czym/kim jest dla was muzyka? Macie swoje ulubione piosenki/zespoły/wykonawców? Piszcie w komentarzu ! <3 Pa!

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam Lemona-Scarlett,ostatnio byłam nawet na koncercie :)

    http://jull-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem mega fanką Ariany i Lodovici :)
    http://scarlettandpanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne piosenki :)

    mymess-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post, fajne piosenki ;3

    Zapraszam na konkurs! c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/konkurs-3.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwię Grzeszczak też lubię słuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy trochę inny gust muzyczny :)
    ale świetne piosenki wymieniłaś ♥
    zapraszam
    kadziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.