niedziela, 7 grudnia 2014

Karta świąteczna...

Cześć, witam wszystkich. Siedząc dziś w domu, spowodu bólu brzucha,głowy, nudziłam się. Postanowiłam zrobić kartę świąteczną.
Wpisałam w Google << Kolorowanki Bożonarodzeniowe>> , szukałam coś typu renifer, choinka czy Mikołaj.
Znajdując właściwy szkic, skalkowałam go. Następnie trochę poprawiłam i pokolorowałam. Wyciełam i przykleiłam na kartkę A3 - zieloną , z napisem Święta Bożego Narodzenia 2014/
Mojej mamie i bratu podobał się końcowy efekt. A wam jak się podoba??
(zrobiłam dla was zdjęcie tej karty  ) :


Mam nadzieje, że wam się podoba i was troszkę zainspirowałam /Opinie piszcie w komentarzach. Pa!

Brak zdjęcia - usunięcie z google..

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta kartka :)

    Dołączam do grona Twoich obserwatorów.
    Pozdrawiam!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. super kartka świąteczna^^
    zapraszam do siebie, moze wzajemna obs?

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post, sliczna ta kartka ci wyszla :D

    Nowy post, zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/haul.html?m=0

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.