piątek, 12 grudnia 2014

Inspiracje na paznokcie :)

Hej miśki. Dziś mini post na temat paznokci. Poniżej umieszczę 8 typów paznokci (dekoracji ich). Mi się podobają. A wam ? Opinie w komciu :D


                                    1.




                                   2.




                                    3.




                                  4.



                       
                        5.




                                6.




                             7.




                                8.


Wszystkie są fajne według mnie. A dla was która jest najlepsza? Które wzorki byście chciały mieć na święta? Piszcie w kom. Ja już na dziś kończę ...Pa!

                                                                      +






Ja już na dziś kończe ...Pa! ... Miłego weekendu życzę :*

10 komentarzy:

  1. Wszystkie są słodkie,jednak ja zawsze stawiam na klasykę i biało-czarne są dla mnie idealne :).
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne!! ;) Zapraszam do siebie, może wspólna obserwacja? ;)
    http://wiktoria-necka.blogspot.com/ odpowiedz u mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się podobają... Jasne

      Usuń
  3. Bardzo ładne, bardzo mi się podobają nr7

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne wzory na paznokcie:) Dobrze by było,gdybyś wstawiła post jak je wykonać.Blog bardzo pozytywny! zapraszam--> czarnechmuryxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśle nad takim typem postu :) Twoja rada przyda się :D i Dziekuje

      Usuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.