środa, 10 grudnia 2014

Post- mini wywiadzik :!

Hej kochani.Bardzo mi miło, że czytacie, choć wpadacie na mojego  bloga. Postanowiłam zrobić, drugi Post-Wywiad :) Zaczynajmy.   Zrobiłam go przy udziale Patrycji- mojej koleżanki. I już jej dziękuje :D Pytania, przypadkowe :)


1.Ulubiona Twoja piosenka:
  - Violetta- 3 friends 'till the end.

2.Ulubiony film?
  -Czarownica.

3.Hobby Twoim jest?
  -Projektowanie. :) 

4.Skąd wiesz, że zbliżają się święta?
 -Bo jest śnieg ale go nie ma teraz, więc nie ma świąt :( 

5.Lubisz Wigilię, Święta Bożego Narodzenia?
  -No bardzo ale naj... bardziej lubie gdy się robi potrawy.

6.Ulubiona potrawa świąteczna?
   -yyy... rybka lub  pierogi albo ciasta. nie lubie makowca, ale lubiłam jak mama moja robiła.

7.Co będziesz robić w Sylwestra?
  -Siedzieć w domu i oglądać sylwester z Polsatem albo jakiś film na lapku.
  
8.Plany na 2 semestr związane ze szkołą twoje to?
  -Postarać sie mieć czerwony pasek   na swiadectwie.

9.Czy zadawane pytania były okey?
 -No spoko :)


Tusiaa <3 śliczna
Dziękuje Patrycjii...Mam nadzieje, że się wam podobało .Opinie piszcie w kom... :) Piszcie w komentarzach pytanie do mnie, odpowiem na nie w następnym poście...Pa!

6 komentarzy:

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.