wtorek, 2 grudnia 2014

A tak opowiadam !

Hej! Dawno mnie nie było tu.No niestety, brak czasu. Dziś nie będzie to post typu: Div czy Ulubieńcy miesiąca tylko opowiem wam co się zdarzyło , przez te dni.
Była szkolna dyskoteka. Szkoda gadać tak naprawdę. Na początku siedziałam sobie z boku na ławce. Płakałam też, co prawda ale to nie ma co pisać. O taką głupotę się płakało. No na końcu było już lepiej. Dzięki temu, wiem że mogę polegać na mojej  przyjaciółce Klaudii (Blog )  .
A no tak 20 listopada byłam na wycieczce do Teatru Buffo na Musical Romeo & Julia . Mega! Polecam. Potem McDonald jak zawsze zresztą .Było generalnie super . W czwartek mam jeszcze do kina na ''Karolinę'' (Czy coś w tym stylu).
No i tak ogółem to już nic ciekawego się nie zdarzyło . Chyba, że mówimy jeszcze o różnego typu sprawdzianach, czy klasówkach /kartkówkach. No jutro mnie kolejna czeka. Tak naprawdę to ten tydzień , trzyma się na klasówkach, czy tego typu sprawach. W poniedziałek pisałam coś typu wypracowania na WOS-ie, dziś miałam z języka rosyjskiego, jutro mam z matematyki, w czwartek z biologi, w piątek z historii.. Różowo nie jest. Ale mam nadzieje, że jakieś pozytywne oceny będą.!


A u was co tam się wydarzyło? Piszcie w komentarzach. Pa!

6 komentarzy:

  1. Dobrze, że ja już nie muszę chodzić do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za tą naukę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post, ladne zdjecie. ;3

    Nowy post, zapraszam. ;3 Klikniesz w link pod zdjeciem? c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/mix-inspiracji-3-bluza-z-sheinside.html?m=0

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.