wtorek, 23 grudnia 2014

Pytania czytelniczek :)

Hej ! Co tam słychać?  Jutro Wigilia! :* Ja się cieszę a wy? Macie już choinkę? Bo u mnie juz jest od niedzieli :) A oto ona:



Niedawno poprosiłam was o pytania. Miałam zamiar nagrać wideo i odpowiedzieć w nim na te pytania. Jednak nie wyszło . Mimo to : Zapraszam!

Pytania:

http://patt-cieslewicz.blogspot.com/ ( PATT )

1. Co chciałabyś dostać na Święta ?    - Simsy 4 
2. Jakie masz plany na przyszłość ?    -  nwm...
3. Planujesz już imprezę na swoje 18 urodziny?   - Nie :) 
_____________________________________

http://martha33.blogspot.com/ ( Marta )

4.Co cię skłoniło, do założenia bloga?   - Szczerze, to niewiem . Pomyślałam, że to może być ciekawe, Poprosiłam koleżankę, aby mi zrobiła wygląd i wgl . No...Tak się zaczeło :) 
_____________________________________

http://yudemere.blogspot.com/ ( Natalia )

5. Jakie jest Twoje największe marzenie? - Pojechać do Hiszpanii <3
6. Co lubisz najbardziej robić w wolnym czasie? - Sprzątać, czytać książkę, uczyć się, słuchać muzyki itd :) 
7. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie? - Dużo mam takich... 


I to by było na tyle. Jeszcze dziś się odezwę. Postanowiłam zrobić konkurs , ale o tym później :D Pa!
Miłego dnia!

10 komentarzy:

  1. Śliczna choinka. ♥
    U mnie niestety jeszcze jej nie ma. Dopiero dzisiaj jadę z bratem i mamą ją kupić, a ubierać będę ją raczej jutro z rana. Wszystko na ostatnią chwilę, no ale cóż. :(
    Uwielbiam tego typu posty, bo można dowiedzieć się niektórych rzeczy o właścicielce bloga, także super pomysł. :)

    Obserwuje twojego bloga, bo lubie go czytać. ;*
    Zapraszamy do nas: www.liviandinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje..miło mi czytać takie komentarze :D

      Usuń
  2. Każdy bloger otrzymuje dziś ode mnie życzenia! ♥
    Spokoju i miłości, wielu tylko
    miłych gości! Smacznej wigilii i
    całusów moc – w tę najpiękniejszą
    w roku noc! Szczęścia kilogramów,
    ze śniegu bałwanów! Życzliwych
    ludzi wokół, żadnej łezki w oku,
    przyjaciół jakich mało, przez życie
    byś szedł śmiało! Serca bogatego i
    ciepłego! No i oczywiście życzę Ci
    marzeń spełnienia, i każdego
    małego czy dużego pragnienia! ♥

    Wesołych Świąt życzy Klaudia z bloga: http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również choinka stoi od niedzieli :)
    Ja również zaczęłam prowadzić bloga dzięki koleżance :)

    Ogólnie to masz bardzo fajny blog. Zostanę tu na dłużej i Cię zaobserwuję :)
    Zapraszam również do mnie :)
    Wesołych Świąt :*
    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi :) Życzę powodzenia w realizacji marzenia!

    Wesołych Świąt!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.