czwartek, 6 listopada 2014

I like dentist :D

      Hej kochani!... Już wróciłam..Przepraszam za tę przerwę No, ale już jestem.  Co tam u was słychać? Wiecie że jeszcze niecałe 7 tyg. i Święta Bożego Narodzenia? Ja sama jeszcze w to nie wierzę .Ja się już doczekać nie mogę, tego klasowego losowania. Wigilii klasowej i tej w domu.
       Aaa...jakby ktoś nie wiedział, o co chodzi z tym losowaniem to już mówię. Chodzi o to, że losujemy imnie osoby z klasy, a potem kupujemy jej prezent na Wigilie . :) I ja się właśnie nie mogę doczekać.
     Jak tam dziś dzień spędziliście? Ja tak sobie... Aaa... wczoraj byłam u dentysty...Pierwszy raz miałam robione ,,borowanko'' ze znieczuleniem. Chyba dlatego, że byłam u innej dentystki. A tak wogóle, to jak chodziłam wcześniej to nic nie wiedziałam, ze można ze znieczuleniem..Naprawdę. I teraz mogę chodzić :D Heh.. 3 grudnia teraz idę :D Jeszcze 3 ząbki..i koniec :) Polubiłam chodzić do dentysty :*
         Jak ja pierwszy raz poszłam do dentysty na te borowanie, to nie wiedziałam, że mnie tak boleć będzie. Się chyba wtedy popłakałam. Ale za to dostałam z moim bratem czekoladę, na spółkę. Heh..


A wy jak tam z dentystą? Lubicie chodzić ?  Pamiętacie swoją pierwszą wizytę ? Pa!

8 komentarzy:

  1. w sumie ciężko mi określić czy lubię chodzić czy też nie, jest to dla mnie w pewnym stopniu jakiś obowiązek, konieczność i nawet jak się tego nie lubi to i tak trzeba się jakoś przełamać :)

    i zapraszam do siebie, do obserwowania i komentowania, odwdzięczam się :)
    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam do tematu dentysty podchodzę neutralnie, niby nie lubię u niego przebywać, jednak po wizycie jestem spokojniejsza.
    Obserwujemy? Odpisz u mnie. Będę wdzięczna jak klikniesz w banner
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham dentystkę moją <3 Jest Najlepsza :D
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.