niedziela, 9 listopada 2014

Hej kochani!

  Hej! Bardzo lubię pisać posty o ulubieńcach miesiącach, o liście muzycznej, czy filmowej.
 Mamy już listopad, za niedługo Święta!Cieszę się bardzo .
Mam w  czwartek (20.11. br) wycieczkę, do teatru Bufo na ,,Romeo i Julię''. Potem jedziemy do Złotych tarasów . Czy macie jakąś wycieczkę niedługo?
  Kiedy macie ferie? Ja mam jako tzw 1 tura. Czyli Mazowsze ma odr azu jakiś tydzień po przerwie świątecznej. Czy jakoś tak.
  A tak odchodząc od tematu . Gdzie lubicie kupować ubrania? Ja lubię na rynku lub w sklepach typu Pepco. Nie którzy z was pewnie wolą na allegro. Czyli zakupy bez wychodzenia z domu. Ale to wcale takie dobre nie jest. Bo np. kupowana bluzka, może przyjść za mała/ za duża. Spodnie tak samo . Buty z resztą tak samo..Poza tym z allegro (np.) ubrania przychodzą po kilku dniach, a nawet po tygodniu. A tak idziesz, kupujesz zakładasz i już. 

6 komentarzy:

  1. Swietny post! :)

    nowy post, zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/11/tolerancja.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. czasami też mam brak weny na posty :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.