sobota, 11 października 2014

Zakupy !

Hej wszystkim.  
Już od 8.30 na nogach .Byłam dziś na zakupach. Kupiłam sobie  rzeczy generalnie do szkoły. Uważam, że zakupy były udane . Wy jak spędziliście czas?  Lekcje z głowy, czy jeszcze nie zrobione? 


 Zakupiłam sobie: 
*Myszkę (kolektor) 
*Zeszyt do matematyki
*Teczkę
*Prezent na urodziny koleżanki. - misiek, świecznik , czekolada.
*Buty - Sandic (podoby Air Max-ów)  
*Koszulka biała na w-f 
*Spodnie 

A z jakim przedmiotem macie największy problem ? - ja mam  najbardziej chemia czy fizyka.   
Wiem że były tu wcześniej zdjęcia tych rzeczy. Nie chcący je usunęłam i dlatego ich tu nie ma. Przepraszam ! Pa! :* 

3 komentarze:

  1. Hejka ! :D Spodnie są śliczne :) Zapraszam na mój blog dziś popołudniu pojawi się nowy post po małej przerwie. :) http://michalina-gramza.blogspot.com/ OBS = OBS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, ja na szczęście do szkoły wszystko mam tylko ciuszków pokupować ;P fajne spodnie :) obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://moncoin39.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest tak, że z matematyką się tylko męczę -,- i z fizyką i chemią. serio, najgorsze przedmioty ;x
    A co do zakupów to moim zdaniem też udane <3
    Buty są boskie, a spodnie przecudowne. Mogłabyś mi napisać ( np. na fb ) gdzie je kupiłaś? Bo od dłuższego czasu "poluje" na takie inne spodnie, a nie tylko rurki, jeansy itp.
    Obserwuję i liczę na rewanż, kochana :)

    www.liviandinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.