sobota, 25 października 2014

Witam!

Cześć!

Jak dziś samopoczucie? U mnie bardzo dobre. Dziś byłam na zakupach. Kupiłam sobie szarą czapkę i szary komin (typ szalika) . A tak  apropo Czas letni kończy sie 26 października o godz. 03:00 i czas przestawiamy do tyłu ! Pamiętajcie!
Wiecie, mam nadzieje, że 31 października jest Halloween. Jak spędzacie te noc ? Kto z was chodzi po domach i zbiera tzw cuksy ? Niestety ja  tego nie robię.
Może w ten piątek wraz z koleżankami wyruszymy , Hah. oczywiście pójdziemy straszyć i wymagać cuksów od innych. Jeśli mam dadzą
Jednak to czy pójdę , stoi pod znakiem zapytania.
A wy macie jakieś plany? Posłucham z chęcią
Mam nadzieje, że ten piątek spędzicie fajnie :) Pozdrawiam :) Musze już kończyć Pa! 

10 komentarzy:

  1. Ja w halloween może pojadę na wycieczkę szkolną, nie mogę się już doczekać
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz? Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwdzięczyłabym się, ale nie widze twojej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ten wieczór spędzę wspaniale z przyjaciółmi .Będziemy chodzić po domach cukierek albo psikus ...... Będzie fajnie
    Zapraszam :
    http://julencja1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to halloween spędzę przed laptopem oglądając horrory *-*

    http://cukiereczekxoxo.blogspot.com/ Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie obchodzę halloween :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo... No wiesz ja też...ale może w tym roku :) sie odbędzie:? nwm zobaczy sie

      Usuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.