sobota, 18 października 2014

Urodziny.

Hej kochani! Co tam  was dziś słychać? Nareszcie sobota . Uff.. Jak macie zamiar ją spędzić?
Ja idę na urodziny, mojej koleżanki Oliwii. Co jej kupiłam? Miśka i taki świecznik . Wspominałam o tym chyba w poprzednim poście. 
Zaczyna się o ok.15 ,a  kończy się nie wiadomo. No więc korzystając z okazji, to życzonka dla niej :
                                                         
Oliwka:  Ile pszczółek jest na łące,     
ile złotych promyczków ma słońce,                             
ile kropeczek ma biedronka -
tyle Ci w życiu życzę słonka,
tyle Ci życzę szczęścia i miłości
oraz słodyczy i pomyślności.         


No więc z tej okazji, post o tym jak można spędzić fajnie swoje urodziny?

1.Poplotkujcie.
2.Podzielcie się uwagami na temat chłopaków.
3.Napisz zestaw pytań i zadajcie je w szkole chłopakom, sprawdź jak dobrze cię znają.
4.Zamówcie pizze.
5.Zróbcie karaoke,
6.Pograjcie w karty.
7.Poróbcie sobie zdjęcia.
8.Jeśli któraś z was ma bloga, zróbcie filmik.
9.Pograjcie w coś na dworze .
10. Zróbcie sobie makijaż na ślepo

  To kilka pomysłów. To co podałam to chyba typowe zajęcia na urodzinach , ale mam nadzieje, że się przydały . Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio byłam na urodzinach u koleżanki i mega dobrze się bawiłam :)
    Życzę ci udanej zabawy w gronie przyjaciół i żebyś z uśmiechem na twarzy wróciła do domu :D
    Masz świetnego bloga :)
    Zapraszam do siebie.
    www.liviandinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat dla niej <3
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post ogólnie miło się czyta twojego bloga :)
    Obserwujemy?
    Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę http://paulinadme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.