wtorek, 14 października 2014

Sobotnie spotkanie

    Hej wszystkim, co tam u was?  A jak spędziliście sobotę ? Do mnie wczoraj przyszła moja koleżanka- Natalia. Graliśmy w siatkówkę, trochę w piłkę nożną.
Poszłyśmy się przejść i po drodze znalazłyśmy szklaną butelkę, z zawartością. Oddałyśmy ją mojej mamie. 
   Miałyśmy iść do sklepu, ale się wycofałyśmy aby obejrzeć, ten nowy serial ,,Szkoła'' . Piłyśmy cappucino, potem trochę grałyśmy 
I znów wyruszyłyśmy do sklepu. Tym razem się nie wracałyśmy. Po drodze słuchałyśmy muzyki. Natalia sobie  przesyłała piosenki. I tak dotarłyśmy do sklepu. Kupiłyśmy sobie chipsy i tymbarki.


    Jak wracałyśmy, zobaczyłam, że jedzie jakiś chłopak, Pomyślałam, taki przystojny zapięłam się, Natalia też się jakoś tam ogarnęła. Jak się okazało był to Kamil . śmiałyśmy się z tego potem. Potem poszliśmy z Kamilem na nasz przystanek autobusowy, piłyśmy tam tymbarki , wygłupiając się. No i wróciliśmy do mnie. Jeszcze chwile pograliśmy i odprowadziłam Natalie do domu. I tak skończyło się sobotnie spotkanie z nią. To wszystko co dziś dla was mam. Pa! 



                             

2 komentarze:

  1. Świetny post świetny blog zapraszam do mnie http://alexlovesweet.blogspot.com/ grałyście w siatkówkę to mnie zaczarowało ja tez kocham grać w siatkówkę piękny blog życzę dalszych postępów w pisaniu bloga i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny szablon, miło się przy nim czyta posty

    Uważam że twój blog jest świetny

    Może chciałabyś wymienić się obserwacją jeśli mój blog zainteresuje cię?
    Zacznij i napisz u mnie, a ja się odwdzięczę

    MÓJ BLOG - KLIK

    Proszę o kliknięcie w linki od sheinside w najnowszym poście ;) Odwdzięczę się jak będę mogła

    Pozdrawiam,

    A

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.