niedziela, 26 października 2014

Programy myzyczne

Hej wszystkim! Dziś post o programach muzycznych.Jakie znacie programy muzyczne? Chodzi mi tutaj o polskie.
Ja znam : XFactor , Must Be The Music-Tylko muzyka , Mam talent , Twoja Twarz Brzmi Znajomo .
To są, te takie teraz puszczane w TV. Moje opinie o nich są takie:

XFactor:
Bardzo lubię. Podoba mi się. Np.Ewelina Lisowska, Grzegorz Hyży czy Dawid Podsiadło zrobili niezła robotę dzięki temu programowi :) . Są jakby nie było, popularni. ( + nowa piosenka Eweliny) Polecam program .



Must Be The Music-Tylko Muzyka:
Lubie. Jednak nie tak bardzo jak XFactor. Dzięki niemu karieęe zrobiły zespoły : Enej , Red Lips , Lemon :) . Polecam ten program do oglądania. jednak zbyt często jest on puszczany :) Już mamy 8 edycje .  (+ piosenka Hej Joe )



Mam Talent:
Fajny program, nie tylko muzyczny. Ale generalnie spoko. Teraz w tym programie jest taki chłopak Mateusz Guzowski. Super śpiewa według mnie :) (+ jego wykonanie na . castingu)





Super Starcie:
Oglądałam go raz i to nie cały. Ale jest spoko. Jak narazie. To chyba tyle o tym moge powiedzieć . (+ piosenka Rafała Brzozowskiego )






Twoja twarz brzmi znajomo:

Jest to fajne. Jednak 1 edycja, była dla mnie  o wiele fajniejsza, niż teraźniejsza. Była ciekawsza! Teraz tego zbytnio nie oglądam. (+ piosenka Dolores zaśpiewana przez Paule)



A wy jakie znacie? Co sądzicie o tych powyżej? Opinie piszcie w komentarzach  :) Pa!

19 komentarzy:

  1. ja uwielbiam mam talent :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie przepadam za takimi programami :D
    Obserwuje i pozdrawia Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam czasem :)
    Fajne post :)
    Może obserwacja? Zapraszam :*
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm nie oglądam żadnego z powyższych wymienionych, nie mam zupełnie czasu na telewizję :)
    Miłego dnia, dziękuje za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam wszystkie, ale lubię tylko Mam talent, ewentualnie Twoja twarz brzmi znajomo :*
    im-mags.blogspot.com

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnej z tych piosenek, ale chętnie posłucham :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię oglądać amerykańską i angielską wersję X Factora :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ogladac tego typu programy. ;3
    Swietny post :)

    Poklikasz w linki? Proszę to dla mnie bardzo ważne. Dziekuje <3 http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/wishlist-sheinside.html?m=0#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. mam talent rządzi :)
    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.