środa, 29 października 2014

Halloweenowe lampiony i palcee - Div

Hej kochani!! Dziś pierwszy na moim blogu post Div. Będzie on o tym jak zrobić lampiony. Tylko najlepiej to robić przy dorosłych. :) Więc tak oto  składniki :

2 słoiki (taki aby można było świeczkę włożyć), biała i pomarańczowa bibuła, czarny papier, klej, nożyczki, wstążki .

No więc tak:

1.Owiń lub oklej 1 słoik białą, a drugi pomarańczową bibułą.tak aby nie wystawały.

2.Z czarnego papieru wytnij oczy,buźki,nosy stworów i przylej do słoików.

3.Do stworka doklej papierowe ręce i przyklej.

4.Górną część zawiąż wstążką

5.Włóż do słoika świeczki. (Zróbcie to lepiej z rodzicami! )

                                                   I oto nasze gotowe lampiony :


A teraz mini przekąska!

Przygotuj:

Parówkę, ketchup, kawałek tortilli lub naleśnika.

I tak :

Pokrój parówkę , weź 1 kawałek.
Końcówkę owiń tortillą (naleśnikiem).
Na początku pomaluj ketchupem/ marmoladą. Radziłabym bardziej ketchupem.
I gotowe .Powinno smakować


I to wszystko na dziś :) Pa!

12 komentarzy:

  1. Hahah te palce wygladaja okropnie, ale w tym dobrym sensie. :D
    Sliczne lampiony. ;3

    http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/wishlist-sheinside.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post . Lampiony bardzo mi się podobają może sobie zrobię .
    Zapraszam :
    julencja1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły:) Zaczęłam obserwować ;)
    www.xkarolinaaax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysły ;)

    Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Co jak co, ale te palce są obrzydliwe (to mi sie podoba haha) :D

    Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz u mnie komentarz :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły :) Super wyglądają te palce z parówki! :) Lampiony są również super! :)

    Co powiesz na obserwację ?:) Daj znać u mnie w komentarzu jeśli zaobserwujesz, a ja szybko się odwdzięczę <3 :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.