wtorek, 28 października 2014

Co mnie uszczęśliwia?

Hej kochani! Dziś kolejny post. Tym razem o tym co mnie uszczęśliwia. Jest to pierwszy takie post na moim blogu :) . Nie mam zbytnio posłów na posty. Ale mam nadzieje, że ten wam się choć odrobinę spodoba. Więc przejdę po postu. Co mnie uszczęśliwia? :


rodzina przyjaciele ♥ koledzy ♥ klasa ♥ jedzonko ♥ sport ♥ zakupy ♥ smsy ♥ telewizor ♥ oglądanie zdjęć ♥ wasze komenentarze :P ♥ muzyka ♥ rodzeństo ♥ szkoła ♥ spanie ♥ siedzenie przy ciepłym piecykuu ♥ robienie zdjęć innym ♥ spacery ♥ wycieczki szkolne ♥ gry ♥ śmiechy innych ♥ rozmowy z innymi ♥ kłótnie (nawet, że) ♥ gadanko na lecjach ♥ fryzury (rb) ♥ ryzowanie ♥ malowanie ♥ oceny ♥ i inne jeszcze rzeczy 









I to nie wszystkie, ale główne przyczyny :D A was co uszczęśliwia ?  (+ piosenka Ani Wyszkoni ,,Biegnijmy przed siebie'' Pa!

14 komentarzy:

  1. mnie również uszczęśliwia rodzina i przyjaciele! :)

    zapraszam do mnie! - KLIK
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie napisany post!~
    www.hashikuchi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie uszczęśliwiają zakupy :) Ale również inne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwujemy? odpisz u mnie w komentarzu, czy się zgadzasz, a jeżeli tak 100% się zrewanżuję!
    http://hepimiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obyś miała w swoim życiu jak najwięcej tego, co Cię uszczęśliwia! Na mnie najlepiej działają przyjaciele, czekolada, kawa i Harry Potter :D Zapraszam do siebie: www.xkarolinaaax.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ! :) ja już obserwuję , pozdrawiam i zapraszam *o*

    http://allnight96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.