sobota, 20 września 2014

Post- Tag

Hej !
Co tam u Was ? Nareszcie weekend , z czego ja się cieszę bardzo, czekałam na niego cały tydzień. A dzisiaj coś nowego tzw. post TAG czyli będę odpowiadała  na wymyślone przeze mnie pytania. Jednym słowem. Pytań będzie 16. Zapraszam!   

1. Ulubiony kanał? - Polsat.  

2.Co robię w tej chwili ? - Siedzę  
3. Jakie są tego roczne wakacje ? - Udane , jak narazie 
4. Koło mnie ? - Łóżko   
5. Gdzie jest twój ukochany ? - brak    
6. Co leci w telewizorze ? - Bajka - Smerfy    
7. Za oknem ? - las *-* 
 8. Jaka mina na twojej twarzy ? - Uśmiechnięta 
9.Czy lubie swoją klasę? -Tak
10.Ulubione picie? - Kubuś play    
11. Co mam na sobie ?- bluzę i dresy   
12. Ulubiony kolor ? - Czerwony  
13. Ulubione piosenki ? - Różne, typu Pop, cover   
14 . Jaki twój ulubiony kwiat ? -Tulipan  
15 . Ulubiona książka ? - Margo niebezpieczna wyspa  
16. Ulubione lody ?- Smietankowe
To by było na tyle . Dzięki i Pa!

2 komentarze:

  1. Super blog mogłabyś poklikać u mnie w banery http://soblueeyes.blogspot.com/.../09/kolaz-z-sheinside.html ODWDZIĘCZAM SIĘ OBSERWACJĄ TYLKO ZOSTAW KOMENTARZ :0

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.