piątek, 26 września 2014

Coś o szkole.

Hej!
Co słychać u was ? W szkole ?
U mnie jest spoko,  z ocenami tak sobie częściej wpadają 5 . Też macie problem z pracami domowymi? Z matematyki to trochę nam pani zadaje.Najbardziej lubię scenki , które mamy przygotować na lekcję Wos-u Jutro musze iść do mojej koleżanki, bo właśnie mamy przygotować scenkę. Szczerze nie chce mi sie.
Niedługo czeka mnie wycieczka na ''Romeo i Julia'' do Teatru Bufo za 60 zł , jeszcze mamy być  w Złotych Tarasach .  Ile to kasy pójdzie na te wycieczki- dużo.  No nie zapominając,że mam brata w tej samej klasie. Jeszcze dziś, postaram sie coś napisać , ponieważ to na tyle. Pa!


1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.