piątek, 26 września 2014

Coś o szkole.

Hej!
Co słychać u was ? W szkole ?
U mnie jest spoko,  z ocenami tak sobie częściej wpadają 5 . Też macie problem z pracami domowymi? Z matematyki to trochę nam pani zadaje.Najbardziej lubię scenki , które mamy przygotować na lekcję Wos-u Jutro musze iść do mojej koleżanki, bo właśnie mamy przygotować scenkę. Szczerze nie chce mi sie.
Niedługo czeka mnie wycieczka na ''Romeo i Julia'' do Teatru Bufo za 60 zł , jeszcze mamy być  w Złotych Tarasach .  Ile to kasy pójdzie na te wycieczki- dużo.  No nie zapominając,że mam brata w tej samej klasie. Jeszcze dziś, postaram sie coś napisać , ponieważ to na tyle. Pa!


czwartek, 25 września 2014

Wygraj nagłówek!

Hej Miski
Ponieważ 20 października minął rok od powstania bloga , więc organizuję konkurs w którym można wygrać nagłówek zrobiony przeze mnie. Nie jest to nic nadzwyczajnego , ale żeby nie było , że zapomniałam  tym dniu. Macie coś skromnego. Następnym razem postaram się coś większego wam zorganizować
Aby wziąść udział wystarczy podać: 
  1. E-mail
  2. Imię i 3 litery nazwiska 
  3. Tematyka blog
  4. Adres bloga 
  5. Dla chętnych Ulubiony blog.
To wszystko wyniki konkursu podam 30 września
Do wygranych odezwę się za pomocą e-mail w ciągu 48h. Jeśli nie odpisze w ciągu 48h wybieram inną osobę.
Paaa. 

sobota, 20 września 2014

Post- Tag

Hej !
Co tam u Was ? Nareszcie weekend , z czego ja się cieszę bardzo, czekałam na niego cały tydzień. A dzisiaj coś nowego tzw. post TAG czyli będę odpowiadała  na wymyślone przeze mnie pytania. Jednym słowem. Pytań będzie 16. Zapraszam!   

1. Ulubiony kanał? - Polsat.  

2.Co robię w tej chwili ? - Siedzę  
3. Jakie są tego roczne wakacje ? - Udane , jak narazie 
4. Koło mnie ? - Łóżko   
5. Gdzie jest twój ukochany ? - brak    
6. Co leci w telewizorze ? - Bajka - Smerfy    
7. Za oknem ? - las *-* 
 8. Jaka mina na twojej twarzy ? - Uśmiechnięta 
9.Czy lubie swoją klasę? -Tak
10.Ulubione picie? - Kubuś play    
11. Co mam na sobie ?- bluzę i dresy   
12. Ulubiony kolor ? - Czerwony  
13. Ulubione piosenki ? - Różne, typu Pop, cover   
14 . Jaki twój ulubiony kwiat ? -Tulipan  
15 . Ulubiona książka ? - Margo niebezpieczna wyspa  
16. Ulubione lody ?- Smietankowe
To by było na tyle . Dzięki i Pa!