poniedziałek, 29 grudnia 2014

Piszcie :)

Hej , nie mogę pisać :) przepraszam, ale macie króciutki post. Proszę piszcie w komentarzu pytania do tagu... Odpowiem na nie. =} Pa!


niedziela, 28 grudnia 2014

Liebster Blog Awar!

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez bloga: http://littleedream.blogspot.com/

Zasady:

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania które otrzymałam to :

1. Ulubiony film?  - dużo mam takich, trudno mi określić ten jeden najbardziej ulubiony.
2. Książka, która doprowadziła cie do łez? - jeszcze takiej nie prze czytałam.
3. Od kiedy masz bloga? - od 20 września 2013 :)
4. Wolisz mieć jednego prawdziwego przyjaciele czy kilku fałszywych? - jednego.
5.Czy jakieś filmy doprowadzają cię do łez? - tak, min. Titanic.
6. Twoje zainteresowania? - sport, muzyka
7.Ulubiony blogger? - szczerze, nie mam
8.Ulubiona gra komputerowa? - nie gram w takie gry.
9.Jesteś typem samotnika czy raczej duszą towarzystwa? - duszą towarzystwa.
10.Masz swój styl, czy na kimś się wzorujesz? - swój styl
11.Jakiego typu muzyki słuchasz?  - Pop.

Oto pytania dla was:

1.Ulubiona piosenka?
2.Głosna czy cicha muzyka?
3.Jest coś czego Ci brakuje ?
4.Jaki masz zły nawyk?
5.Jaki jest Twój ulubiony sklep w centrum handlowym?
6.Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz?
7.Ile czasu zajmuje ci poranna i wieczorna toaleta?
8.Czego się boisz?
9.Co cię skłoniło do założenia bloga?
10.Kiedy założyłaś go?
11.Czy twoi rodzice wiedzą, ze masz bloga?

A oto blogi, ktore nominuję:

1.http://caroline369.blogspot.com/
2.http://oleczka33.blogspot.com/
3.http://julencja1.blogspot.com/
4.http://closeyoureye.blogspot.com/
5.http://wmymswieciewitam.blogspot.com/
6.http://nanitcewiszacepiorko.blogspot.com/
7.http://lillyyblogg.blogspot.com/
8.http://kinguniaaa.blogspot.com/
9.http://muffinka-blog.blogspot.com/
10.http://klaudusiadusia.blogspot.com/
11.http://www.blog017.blogspot.com/

I to tyle... ! Pa!

sobota, 27 grudnia 2014

Śnieg!!

Hej, jak to się mówi ... ''święta, święta i po świętach'' . Hah, ale taka prawda. Pocieszyć nas może śnieg. Przed wczoraj wieczorem spadł u mnie śnieg. Bardzo się cieszę jak narazie.  Dlaczego narazie? Ponieważ jak zacznie się szkoła to bd zimno. Ja jeżdżę autobusem, do przystanku trzeba dojść. A w takim układzie będzie zimnooo! :/
Ale żyjmy dniem dzisiejszym. Cieszmy się z tego, co mamy w danym momencie. Mamy snieg. Ja juz wczoraj ze ''znajomymi'' zdąrzyłam wyjść na dwór i zrobiliśmy bitwe na śnieżki..hohoho, było fajnie. Ja dziś chciałam wam pokazać kilka moich zdjęć zrobionych dziś. Nie wyszło. Nie obraźcie się dam was śnieżnych zdjęć z neta + piosenki na koniec roku :D
Zapraszam, najpierw kilka zdjęć śnieżnych :





A teraz piosenki niektóre z całego roku, te naj...., jak mówiłam'' :


















I to na tyle by było... Przepraszam bo znów mnie pewnie nie będzie.Bo muszę się uczyć na konkurs. I wogóle, teraz lekcje odrobić itd. Pa! pozdrawiam...

wtorek, 23 grudnia 2014

Pytania czytelniczek :)

Hej ! Co tam słychać?  Jutro Wigilia! :* Ja się cieszę a wy? Macie już choinkę? Bo u mnie juz jest od niedzieli :) A oto ona:



Niedawno poprosiłam was o pytania. Miałam zamiar nagrać wideo i odpowiedzieć w nim na te pytania. Jednak nie wyszło . Mimo to : Zapraszam!

Pytania:

http://patt-cieslewicz.blogspot.com/ ( PATT )

1. Co chciałabyś dostać na Święta ?    - Simsy 4 
2. Jakie masz plany na przyszłość ?    -  nwm...
3. Planujesz już imprezę na swoje 18 urodziny?   - Nie :) 
_____________________________________

http://martha33.blogspot.com/ ( Marta )

4.Co cię skłoniło, do założenia bloga?   - Szczerze, to niewiem . Pomyślałam, że to może być ciekawe, Poprosiłam koleżankę, aby mi zrobiła wygląd i wgl . No...Tak się zaczeło :) 
_____________________________________

http://yudemere.blogspot.com/ ( Natalia )

5. Jakie jest Twoje największe marzenie? - Pojechać do Hiszpanii <3
6. Co lubisz najbardziej robić w wolnym czasie? - Sprzątać, czytać książkę, uczyć się, słuchać muzyki itd :) 
7. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie? - Dużo mam takich... 


I to by było na tyle. Jeszcze dziś się odezwę. Postanowiłam zrobić konkurs , ale o tym później :D Pa!
Miłego dnia!

niedziela, 21 grudnia 2014

Pytania...

Hej! Mam prośbę piszcie w komentarzach po kilka pytań. Na które odpowiem w kolejnym poście. Spróbuje na nie odpowiedzieć w formie wideo/ filmu jednak nic nie objecuję :D Mam nadzieje, że chociaż kilka osób napisze pytania do mnie. Pozdrawiam. Wesołych!

sobota, 20 grudnia 2014

Piosenki !

Witam, jeszcze raz... jutro zapewne nie będę mieć zbytnio czasu. Aby napisać posta. Pewnie jutro ubiorę choinke, pouczę się na konkurs, pójdę do kościoła. Jeśli już napiszę to wieczorkiem. A teraz kilka świątecznych piosenek dla was!
Zapraszam przy okazji i tu:
Klik- blog Oliwii

















__________________________________________________________________________

A tu ja <3
_________________________________________________________
I to by były wszystkie fajne co przychodzą mi do głowy :D . Aha i proszę nie zwracajcie uwagi na ten link nad nagłówkiem...  Niedługo się odezwe. Wesołych Świąt! :*  Pa!

Tag Świąteczny+ Życzonka .

Hej wszystkim!
Ja nie dowierzam, że mój blog ma 3,070 wejść ! Wow... Jak będzie 6 tys. wejść i ok.80 obs .. Zrobię filmik . Będzie to zapewne 1 filmik i mam nadzieje, że też i nie ostatni. Dzisiaj Post-Tag + Życzenia .

Tzn. będzie Tag i kilka wierszyków/życzeń Bożonarodzeniowych . Życzeń będzie kilka, będą to moje ulubione.

Przejdę najpierw do Tagu Świątecznego :) 

1.Ulubiony/e świąteczny/e film/y ?
  -
                      


2.Ulubiona potrawa Wigilijna?
   -Ryba :*

3.Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
   -Teraz będę się uczyć na konkurs i czytać książkę ,,Margo niebezpieczna wyspa''

4.Masz już choinkę?
  -Mam, ale nie ubraną.

5.Czy pomagasz mamie w przygotowaniach do świąt? 
   -Jasne!

6.Co lubisz najbardziej robić/w czym pomagać?
  - Sprzątać!

7.Otwierasz prezenty w Wigilię czy w świąteczny poranek?
   -W Wigilię... Po zjedzeniu kolacji.

8.O czym powinniśmy szczególnie pamiętać 24,25 i 26 grudnia?
  -O tym, że to są ''urodziny P.Jezusa!


Teraz zapraszam na kilka życzonek! 

To jest dla mnie naj..! :

Gdy pierwszą gwiazdkę
ujrzysz na niebie
Wspomnij tych 
co kochają Ciebie!
Gdy pierwsza zgaśnie,
a druga zabłyśnie
Niech Cię Aniołek
Ode mnie uściśnie!
_______________________

Żeby karp był doskonały i pierogi smakowały. 
Dużo szczęścia i radości, w tym dniu samych pomyślności.
 Prezentów i humoru dobrego, wszystkiego najlepszego.
____________________________________________________

Mikołaja w kominie, prezentów po szyję. 
Dwa metry choinki, cukierków trzy skrzynki. 
Przed domem bałwana i sylwestra do rana.
__________________________________________

Skacze Aniołek, skacze po chmurkach, niesie życzenia w Anielskich piórkach.
Niesie w plecaku babki i świeczki, a w walizkach złote dzwoneczki.
___________________________________________________________






Już za niedługo nowy wygląd! :)

I ogólnie już dziś życzę wam :   WESOŁYCH ŚWIĄT!!! 

czwartek, 18 grudnia 2014

Inspiracje cz.2

Hej kochani! Co tam u was się ciekawego działo? U mnie nic takiego nadzwyczajnego. Jutro mam wigilię klasową. Z czego się ciesze. A dziś u mnie na blogu post zatytułowały <<Inspiracje cz.2 >> dlaczego? Ponieważ pokarze wam kilka zdjęć fajne ustrojonych pokoi z okazji świąt, a część 2 bo już był taki typ posty. Tylko, że był on o paznokciach ( inspiracje-na-paznokcie- KLIK   ) . Przejdę do postu już może :

Śliczny salon!

fajne!
ciekawe :)

jakie krzesełka :D 

;! 
Ok! <3
Można i tak ;)

Czemu nie?
Ale czad! Ja tak chce :) 


No i to by było na tyle! a u was jakie na blogu zawitały postu dotyczące świąt? Mile widziane komentarze ... Pa!


środa, 17 grudnia 2014

Gify bałwanki!


Witam. Co tam słychać u moich czytelniczek ? Dziś trochę nietypowy post. Niżej pokaże wam kilka świątecznych gifów z bałwankami, które mi się podobają. Post ten powinien wam się choć trochę spodobać.  I przepraszam, że ostatnie posty są może niezbyt tematyczne. Poprostu brak pomysłów. A jak już jakiś pomysł jest to nie wychodziło mi. Więc sory.

Zaczynajmy już:






No i to by było na tyle, Aaa... i jeszcze coś, ja już niewiem  sama czy jest sens ,aby ten blog nadal był dostępny? Zastanawiam się nad usunięciem go, mimo iż chcę go dalej mieć. Piszcie co o tym sądzicie..! Pa!